Volgens CEO en oprichter Sander Haas is dat een logische keuze. ‘’Ondernemers in Nederland gaan vaak gebukt onder veel te hoge energiekosten. Wij willen hierin verandering brengen. En dat doen we door ons als specialist middenin de zakelijke markt te positioneren met dynamische energie als ons ‘hero’ product. De nieuwe strategie voorziet ook om, naast ons succesvolle verkoopkanaal via partners, direct (grootzakelijke) klanten te werven en bedienen. Op die manier houden we grip op de (online) markt, en kunnen we onze kennis van de zakelijke energiemarkt blijven vergoten. Onze visie is dan ook om alle ondernemers te laten profiteren van dynamische energie in 2035’’, aldus Haas.
Nieuwe huisstijl en website
Bij deze nieuwe strategie hoort ook een nieuwe uitstraling. Daarom is Energyhouse in een nieuw jasje gestoken. De nieuwe huisstijl is ontworpen om de missie ‘slimmer omgaan met energie’ helder over te brengen op onze doelgroep. Gericht op de zakelijke markt en met focus op dynamische contracten brengen we met frisse kleuren en een nieuw logo onze ambities duidelijk over het voetlicht. De geheel vernieuwde website biedt veel informatie over onze producten en diensten, zowel voor klanten als voor ondernemers die zich oriënteren op een overstap naar dynamische energie. Onderdeel van de nieuwe marketingstrategie is verder nog het ontwikkelen van nieuwsbrieven, een nieuwe Linkedin campagne, trade marketing materialen en vernieuwde klantcommunicatie.